Fredag

Jaha. Dagen började ganska så pissigt kan man säga.
skulle betala mina räkningar. inga pengar på kontot. fick panik. Insåg att det var fel konto och eftersom skit banken här inte kan se mitt andra konto så måste pappa fixa det åt mej, vilket blir jätte svårt eftersom det bara är jag som har tillgång till kontot. får se om det löser sej.
Sen skulle jag fylla i min CSN papper. så att jag får pengar. då hade jag så klart kollat fel på hur mycket pengar som man får tjäna på sommaren så jag har tjänat för mycket. så kan jag inte få fullt bidrag. Bajs!

Jaja nu ska jag snart in till stan och träffa Linda. Ska bli så underbart! har saknat henne hur mycket som helst.

Johanna, klart att vi ska ses i veckan! så fort som bara går. Vi måste ju börja promenera ihop. helst  nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0