1 dag kvar

jag har verkligen vänt på dygnet nu, det är inte alls bra..men jag tänker att jag ska hålla mej vaken till sent i natt också och så ska jag ju upp tidigt till skolan, sen gäller det bara att jag håller mej vaken på eftermiddagen för då kommer jag att kunna sova på tåget i morgon. det skulle var helt överlägset bäst. nackdelen med den här planen är att jag är så sjukt trött nu så jag orkar inte ens läsa liksom..men jag får väl lov att ta två stycken slapp dagar nu då...vem vet jag kanske får nåt ryck och vill plugga i natt sen. det har ju faktiskt hänt förr.

jag har iaf varit och lånat böcker till min rapport nu, så om jag bara sätter igång att läsa igenom dom så kommer jag att kunna skriva den snart, jag tror inte att det kommer att vara några problem alls...det känns bra!

Jan Guillous nya bok heter fienden inom oss. Hur pretantiöst är inte det? det är bara han som kommer undan med en sån sak för att han är han (ni vet vad jag menar) hade jag skrivit en bok med den titeln och skickat in den till ett förlag så skulle dom ju kasta den utan att läsa den.. 

jag hade som mål att innan jag kom hem över jul så skulle jag vara smal, snygg och vältränad så att männen i mitt liv (läs:Jimmy) skulle se vad han gick miste om. men istället så har jag gått upp en massa och är inte alls vältränad..men jimmy vill ju inte träffa mej ändå så det är ju lugnt. nu har jag fram till sommaren på mej istället.
men allt kommer ju att lösa sej när jag har flyttat!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0