Bakfyllefunderingar

Klassfesten var jätte lyckad tycker jag. dålig stil av dom som inte dök upp bara! och full blev jag. jag hade jätte kul hela kvällen. men jag har funderat på en sak här nu i bakfylledimmorna...det är fan inte värt att dricka. jag menar, visst jag har jätte kul på kvällen när jag har druckit, men samtidigt så tänker jag på att jag har druckit och att jag antagligen kommer att göra bort mej på ett eller annat sätt. och så vet jag att jag inte kan prata ordentligt eller gå ordentligt. och sen dagen efter, idag, så mår jag as kasst. ont i huvdet, snurrig, illamående och allmänt kasst liksom. jag kan väl ha kul även om jag inte dricker? eller?? det är klart att jag kan men inte om alla andra har druckit. jag vill sluta gå på fyllefester, men å andra sidan så kommer ju mitt sociala liv falla samman helt då..
det känns ju som att hela det här resonemanget faller lite pga titeln på blogginlägget..

pizza idag kanske..jo jag tror nog det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0