bästa dagen på länge

Åh idag har jag haft en underbar dag!!
jag var sjukt trött i morse så jag trodde att hela dagen skulle bli sjukt pissig men det visade sej att det blev den bästa dagen på sjukt länge..Föreläsningen var jätte intressant. handlade om kalla kriget. jag har alltid tyckte att det är jätte tråkigt, men idag tyckte jag inte det, men jag tror att det beror på att jag kände igen ganska så mycket så jag kände mej lite smart. den var jätte bra iaf.
sen var jag på lunchdejt med elle och kattis. vi kom på, eller om jag ska vara helt ärlig så var det jag som kom på den bästa idén ever..jag kattis och elle ska flytta ihop!!!!! hur underbart är inte det!! GLADAST I VÄRLDEN
sen for jag och elle ner på stan. jag köpte en ny klänning som jag ska ha på nyår och elle köpte en sjukt snygg klänning! sen fikade vi! myspys!!
elle kom på den lysande idén att vi skulle gå till biblioteket och fixa litteratur till rapporten så förhoppningsvis har jag hittat tre av fyra böcker så jag kan komma igång snart! skulle vara underbart att skriva den i helgen så att den är klar, men men. en klassfest ska ju hinnas med också!

Nu borde jag egentligen ta tag i pluggandet, men jag tror att jag ska äta först, slå in paket, kolla på teve, sen ta en kopp te och ta tag i pluggandet. det kommer att bli sent idag så jag kanske kan vara hemma i morgon, det skulle vara så skönt, för då kanske jag kan skriva klart en fråga så jag kan koncentrera mej på rapporten nästa vecka. vi får se!
puss

Kommentarer
Postat av: kattis

världens bästa kollektiv kommer vi att bli!

2007-12-11 @ 22:30:05
Postat av: johanna

WOW! Var, när och hur???

2007-12-12 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0