dålig diciplin

jag var hemma idag för att jag skulle hinna städa, packa, tvätta och plugga. så jag tänkte att jag skulle gå upp ganska så tidigt för att hinna med allt. vaknade åtta av att klockan ringde, men sen skulle jag bara vila ögonen lite. till halv tolv! smart!! ett skulle jag vara i stan för hejdå lunch med johanna, frida och filip. jag hann dit iaf, men jag fick ju absolut inget gjort på förmiddagen.
kom hem halv fyra, sen dess har jag storstädat hela lägenheten, tvättat all tvätt inklusive mattor och gardiner, strykt all tvätt och börjat packa. jag är helt slut!! men nu är det städat iaf, skönt det.
i morgon ska jag till skolan till tolv, sen va med anette och linda, sen hem och plugga. packa det sista. och sen på torsdag bär det av hem..

jag har packat min ena resväska full nu, det är mer skor än kläder i den.

nu ska jag väl försöka sova men jag är verkligen inte trött nånstans. kanske ta en kopp te först och kolla på teve? låter bra.

jo förresten, det kan vara så att vi har en lägenhet nu. vi har tackat ja till den men är fortfarande fyra i kö, men förhoppningsvis blir den vår!! på nydala! åh!!! jag är så glad för det!!!
vi kommer att bli världens bästa sambos, men vi måste komma på nåt bra namn på kollektivet. nåt som inte är lika illa som namnet på vår studiegrupp. kom igen Elle. SG - studiegruppen är inget bra namn!! hehe
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0