Fika

Kom precis hem från en fika med Christer. världens bästa Christer! vad skulle jag ta mej till utan dej?! synd bara att din kära vän kom och störde, men vi jag hoppas att vi hinner ses innan jag far hem igen..

ja har även varit och mellandagsreahandlat idag. köpte en mascara för 150 jävla kr..sen när jag kommer hem och ska testa den så inser jag att pinnen har gått av och borsten ligger kvar i klegget..sjukt sur blev jag! men jag hoppas att jag får byta den i morgon..
då ska jag även klippa mej, kort? vem vet? och jag ska köpa en ny digitalkamera, äntligen! den jag har nu är så stor och dålig. jag har ju till och med en bättre kamera på mobilen..jaja det ska jag köpa iaf.

jag längtar hem! jätte mkt.. jag fattar inte varför jag bestämde att jag skulle vara här så länge. fantastiskt korkat, men å andra sidan så är det ju ingen som är kvar uppe förutom Anette..

det känns så konstigt att vara hemma och inte träffa Jimmy. vi bor ju inte alls långt ifrån varandra och jag åker ju förbi där nästan varje dag men ändå så kan vi inte ses...i sommras så träffades vi ju nästan varje dag och nu kan jag inte ens prata med honom. känns inte alls kul faktiskt..men det är ju så det är. jag visste ju vad jag gav mej in på..

åh vad jag är uttråkad och rastlös!! det är därför jag sitter och och försöker fylla ut det här inlägget. men nu ska jag ringa emelie och sen sarah!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0