Juldagen

Jaha då var julafton över och det var lika speciellt och mysigt som det brukar vara. inte ett piss! det är bara jobbigt!! men nu är det över iaf..
jag fick iaf en del grejer som var riktigt bra, ett armbandsur och pengar. och så fick jag skålar och grejer också, en bok och lite så där..men om jag har tur så räcker pengarna jag fick till en paris resa, men min kära mor försöker få mej att förstå att jag borde köpa ett par byxor istället eftersom jag inte har några hela. men det är ju så tråkigt!!

jag har inte slått ihjäl nån än men jag får verkligen bita mej i tungan ibland för att inte säga nåt dumt..men det ska nog gå bra det här. jag är uppbokad nästan varje dag nu så det är skönt!! i morgon ska jag fika med Christer iaf, ska bli så nice!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0