Klassfest

Jag hade tänkt vara hemma idag för att jag skulle plugga hela dagen. hemma var jag, men jag har verkligen inte pluggat nåt. jag vaknade halv tolv och först nu är jag klar med alla grejer jag var tvungen att göra idag. och snart ska jag göra mej i ordning för att åka in till elle och sen gå på klassfest. jag får plugga i morgon och på söndag istället..målet är att hinna med dom två frågorna jag har kvar innan jag åker hem och jag tror inte att det ska vara några problem..och innan nyår ska rapporten vara klar..då har jag två veckor på mej att bara plugga in frågorna..det är ju hur lugnt som helst!

Förlåt Rickard, det var inte meningen att var så otrevlig igår.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Längtar du till julen? :D

2007-12-14 @ 13:54:17
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0