Lucia

Jag är så trött idag så jag orkar inte ens sova typ. det är helt sjukt jobbigt. men men..
dagen har varit mysig. luciatåg i skolan i morse. fantastiskt mysigt! sedan en helt okej föreläsning..eller jag tyckte att den var pisstråkig faktiskt...men det berodde nog på att jag var så trött.

hade tänkt att plugga en massa idag, iaf börja skriva på en fråga till, men jag orkar verkligen inte. ögonen bara trillar ihop på mej och jag ska vara hemma i morgon så jag tar det lugnt idag och pluggar hela dagen i morgon. fram till festen! hihi..det ska bli så kul att festa i morgon. det var ett tag sen nu.

jag insåg idga hur sjukt tråkig jag är. Erik frågade om jag ville följa med och spela painball i morgon, men jag sa nej..så klart..men jag tycker inte att det är roligt med saker som är jobbiga..hehe..men tack för att du frågade!!
jag ska sluta att vara så tråkig!

jag återupptäckte R.E.M igår, jag har inte lyssnat på dom på jätte länge..men så fick jag för mej att jag skulle lyssna på dom och det är ju bra. eller grejen är att jag kan inte bestämma om jag tycker att det är bra eller om det är någonslags nostalgi. men men..det duger att lyssna på just nu iaf.

jag borde göra nåt för att jag ska bli pigg, jag har provat sockerkicks metoden. den funkade i typ fem minuter sen blev jag ännu segare. då provade jag ligga i soffan och titta på teve metoden. gick ju så där. nu är jag så trött och matt så jag tror att jag dör snart..och jag fick huvudvärk. jag borde sova, men då kommer jag inte att kunna sova i natt och så kommer jag vända på dygnet hela helgen och det vill jag inte..eller så kanske jag ska gå ut och gå en sväng. men det finns en viss risk att jag kommer att somna när jag går och rammla ner i en snödriva och frysa ihjäl..jaja jag får väl vara så här seg ett tag nu och gå och lägga mej super tidigt ikväll. längtar redan!!!

ÅH!!! nu vet jag..lyssna på en ljudbok så klart!!! Torbjörn Flygt - verkan
puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hade lagt mig och sovit kanske bara en liten stund, typ max en timme. puss

2007-12-13 @ 19:58:00
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0