min kära bror

Min bror kan anklagas för mycket. han är snällast och sötast men man kan verkligen inte anklaga honom för att lyssna, vara smart och bry sej..
jag frågade honom om han tyckte att jag var pryd. han svarade väldigt bestämt nej..efter ett tag "Nina, vad betyder pryd?" jag ska då förklara för honom vad det betyder men jag kommer inte längre än till jo men det betyder att..då börjar han prata om nåt helt annat!!!

Att en dag som börjar så bra, kan bli så sjukt tråkig, det är konstigt tycker jag. Har suttit och pluggat hela dagen. med vissa avbrott men i stort sett hela dagen. jag har hunnit ganska så mkt men frågan är om det verkligen sitter nu..men det är ju långt till lördag. dessutom så ska ju jag och ellis pellis cp- plugga all night long på fredag!! så jag ger nog upp för idag tror jag.
jag måste dock skriva klar den där skit grejen ikväll sen. men det gör jag innan jag gå och lägger mej!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0