pigg?

jo då, jag vaknade tidigt idag också. halv nio och det är något av en bedrift med tanke på att jag kom ganska så sent i säng igår. men jag är nästan klar med portfolion nu. skönt!!!
har haft en underbar morgon här nu. ätit frukost framför teven när jag kollade på julkalendern, och så klart tände det första ljuset i adventsljusstaken.

trist väder idag, hade hoppats på en fin dag med en långprommenad, men nu blev det tydligen inte så, kanske var bra så att jag får nåt gjort idag.
jag ska skriva klart portfolion och sen börja plugga på tentan. målet är att hinna läsa igenom alla frågor idag och känna att jag har ganska så stor koll.

Grattis Linda på födelsedagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0