pluggdag

Ja idag var jag hemma och pluggade. jag hann nästan klart med en fråga. eller jag skulle ha hunnit klart den om jag hade hitta resterande fakta som saknades..men eftersom det inte behagade stå i min bok så kunde jag inte göra mer. så jag hann med en prommenad, laga paj och softa framför teven..en helt okej dag om det inte hade varit för mina kära föräldrar som tydligen har bestämt dej för att jag ska må kasst och känna mej ensam. men men..flytten kommer att bli av!

i morgon är det luciatåg på skolan på morgonen. ska bli så himla mysigt. och så ska jag ju titta på det med mina blivande kollektivvänner..eller sambos kanske det heter..hehe..åh!!!

nu är det dags för en sista kopp te och sen gå och läsa lite innan jag ska sova. hade velat prata med rickard men jag orkar nog inte vara vaken tills han börjar jobba så jag får prata med honom i morgon istället.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0