Söndag

Jaha då var det söndag igen. Inte alls någon jobbig söndag utan jag tror att det kommer att bli en kalas dag.
dagen igår var ju också helt okej. först skrev jag tentan, det gick inte jätte bra men inte direkt dåligt heller..tre av frågorna är jag helt säker på att jag klarade, det var dom tre jag kunde bäst, men den första frågan. Haha, jag kunde ingenting så jag fick hitta på och försöka motivera, men ja jag vet inte. han kommer ju se igenom att jag inte kunde så jag är faktiskt lite tveksam till om jag klarade den...men å andra sidan på dom andra tentorna så har jag inte skrivit särskilt lysande på första frågan heller men dom har jag klarat, så jag hoppas hoppas att jag klarade det.

sen for jag hem, sov så gott i soffan. jag har aldrig varit segare i hela mitt liv, men det var en skön seghet så det var okej ändå.
 efter det bar det av in till stan för att titta på betner med linda. det var fantastiskt kul så klart. hade kramp i magen och skrattmusklerna i ansiktet..hehe. jag vet inte om jag har nämnt det, men jag är ju kär i honom!!


planen för dagen SÅG ut som så här:

kliva upp och titta på julkalenderna medan jag åt frukost. sen städa och sen plugga.


Jag har fått ändra lite på den så nu ser den ut så här:

ligga kvar i sängen tills jag orkar röra på mej


jag måste dock hinna städa och så..men jag orkar inte än.


Jaja nu ska jag försöka gå upp. det är inte helt säkert att det kommer att gå.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0