Suck!!

jag är fortfarande inte klar med min portfolio och jag började skriva vid elva. Jag trodde verkligen att jag skulle kunna skriva den snabbt och lätt, men eftersom det är så sjukt tråkigt så tar det så lång tid.

det blir ingen fest för mej iaf. Jag måste skriva klart det här idag och i morgon måste jag börja plugga inför tentan så det går inte att festa idag. ett moget beslut om jag får säga det själv!

Det jag egentligen hade tänkt att skriva nu var ett litet tips. Världen bästa handkräm finns på bodyshop. Almond oil!! innan jag köpte den så hade jag så torra händer att dom sprack och började blöda, jag köpte den i början av veckan och nu är mina händer lena och mjuka. fantastiskt bra!!!

Om jag hinner klart med pluggandet idag så ska jag titta på Troja ikväll. jag kan ju hävda att det är hur ett historiskt perspektiv som jag vill se den. att jag är intresserad av trojanska kriget, vilket jag faktiskt är, och att jag vill se om det är en film man kan använda sig av i undervisningen, men vem försöker jag lura? jag vill se den för att två snygga, halvnakna män är med!


 nu ska jag ta en paus i pluggandet och dricka lite glögg och titta på på spåret!! jag vet, tantvarning på mej, men jag älskar frågesport! jag känner mej lite smart då!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0