Tenta i morgon

Jag längtar så tills i morgon när jag känner att jag är skrivit klar och jag lämnar in tentan. då har jag äntligen en kväll ledigt. egentligen borde jag väl börja plugga på nästa tenta men jag ska unna mej att vara ledig den kvällen iaf, jag ska ju på magnus betner i morgon. men på söndag ska jag ta tag i nästa tenta. det skulle vara så sjukt skönt att ha skrivit alla mina frågor till innan jul, men jag inser ju att jag aldrig kommer att hinna det. Hinner jag en så får jag vara glad.

idag har jag suttit och pluggat sen sju i morse. med paus för lunch och handling, men annars så har jag pluggat hela tiden. så nu ska jag laga mat och sen åka till elle och fortsätta plugga!

"Dam har sex med pittbull, se resultatet i en låda."

önska mej lycka till på tentan!

Kommentarer
Postat av: Marie

Din lilla plugghäst. Bara skojade, är stolt över dig! Lycka till!

2007-12-07 @ 23:25:00
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0