Underbar morgon igen!!

Ja då, världens bästa morgon igen! jag vet inte vad som har hänt, men jag har tydligen blivit morgonpigg igen, sjukt skönt. idag vaknade jag tidigt men låg kvar i sängen och kollade på teve, jag tyckte att jag kunde får göra det idag, det är ju trots allt Måndag. Hatar måndagar.
men sen klev jag upp iaf, tände massa ljus i köket och dukade fram frukost. och satt och myste med levande ljus, te och macka. Fantastiskt trevligt. Jag ska sluta med att bara slänga i mej maten framför teven eller datorn, det är ju mycket trevligare att göra en grej av det liksom.
jaja, och sen gjorde Zälle mej till världens lyckligaste!! Hon har fixat två biljetter till KENT!!! jag är lyckligast i världen nu!! Så den 6 mars ska jag och favvo zälle se Kent i Övik!!!

Planen för dagen ser ut som så här:
-PLUGGA!!!

det är allt jag ska göra idag. jag hade L Word festival med mej själv igår istället för att plugga så jag får ta konsekvenserna idag istället. Plugga hela dagen, i och för sig så måste jag gå och handla sen också så att jag få nån mat ikväll! pasta kanske?
jaja, nu ska jag ta tag i pluggande iaf.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0