Uppe med tuppen

ja då idag vaknade jag klockan åtta och var sjukt pigg, så jag klev upp och kände mej nöjd med mej själv. jag älskar att gå upp tidigt om det är så att jag vaknar av mej själv och inte är trött. det bästa som finns!!
så nu är klockan ett par minuter över tio och jag har redan hunnit äta frulle, lyssna på julkalendern på radion, sett den på teven och varit och handlat! bra jobbat tycker jag!
så nu ska jag fixa te och sen skriva klart portfolion!!

jag funderar lite på hur jag ska göra ikväll, om jag ska gå på festen eller inte. just nu är jag verkligen inte alls sugen. men jag får väl känna efter sen! jag tänker inte gå om jag inte känner för det iaf. dom kvällarna blir ändå inte så roliga.

yes, nu är det dags att plugga lite då!
puss

Kommentarer
Postat av: Kattis

Klart du ska få, jag ska ju gå =) puss

2007-12-01 @ 10:47:37
Postat av: Anonym

Hej, jag ska inte heller gå ikväll. Måste vara fräsch imorgon,ska plugga och vara kreativ. Ses hos Kattis på fredag i alla fall, väl?

2007-12-01 @ 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0