Äntligen klar

Jag har verkligen storstädat idag. men nu är jag äntligen klar, så tänkte jag att jag skulle sjunka ner i soffan med en kopp te och stolthet och fördom, men så kom jag på att jag är tvungen att göra en lektionsplanering. fan!!! jag vill verkligen inte.
och ingen prommenad idag. jag hann inte, och nu är det jätte mörkt ute så nu känns det ganska meningslöst!

Jag saknar ett socialt liv. Jag har aldrig varit så där super social, jag gillar liksom att vara hemma, göra ingenting, men nu börjar jag allt oftare tänka att det skulle vara mycket bättre att vara flera. Bara kunna gå över på en fika, eller titta på teve tillsammans. men jag har liksom ingen ork att ta tag i saker och ting så jag blir väl kvar här hemma själv. Fast jag tycker ju inte illa om det direkt.

Lisa, min Lisa. Jag saknar dej så!!

Nej nu ska jag ta tag i lektionsplaneringen och sen är det te och en bok som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0