arga lappar del 2

Jag har tvättid nu igen så jag var ner i tvättstugan så tänkte jag att jag skulle kolla hur dom har löst det med tvätten, men idag fanns det inga arga lappar kvar, så antingen har dom väl löst det på ett bra sätt eller så hatar dom varandra..så om det inom en snar framtid begås ett mord i holmsund så vet vi vad det handlar om!!

Jo idag har jag tvättid, skönt att det inte var så mkt tvätt idag. Ska försöka plugga lite idag också, men jag känner mej inte så himla motiverad, men å andra sidan om jag skriver allt jag kan idag och i morgon så behöver jag bara komplettera med lektionen på måndag. Det skulle vara så sjukt skönt för då kan jag börja plugga lite på omtentan, eller bara slappa!!
paniken inför omtenten börjar krypa sej på nu kan jag ju meddela!! inte alls någon angenäm känsla!

Ikväll är det fest hos Johanna och Markus!! jag har sett fram emot det sen jag blev bjuden!! jag hoppas och tror att det kommer att bli kvällen i mitt liv! hihi

Förresten, har jag sagt att jag är kär?? nej jag tänkte väl det!! För det första får jag väl då erkänna att jag brukar kolla på idol!! nu skäms jag lite, men jag måste erkänna det för att ni ska veta vem jag pratar om, och om ni då vet vem jag pratar om så är det lika pinsamt för er. Amanda Jensen!! Hon är verkligen den snyggaste tjejen jag nånsin har sett!! Kom och ta mej!!!

Jaja, nu är det dags att ta tag i livet!!
puss


Kommentarer
Postat av: kattis

jag är också kär i amanda!

2007-11-24 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0