Arga lappar

En någorlunda exakt återgivning av lapparna som är uppsatta i tvättstugan:

Lapp 1:
Om det är någon som har råkat få med sej min tvätt i onsdags så skulle jag bli tacksam om du kunde lämna tillbaka den.

Lapp 2:
Man får bara ha kvar tvätten i torkrummet en timma efter att tvättiden är slut, så jag har tagit med tvätten upp till mej.

Lapp 3:
Jag ber om ursäkt, men jag glömde bort tiden. om du kan ta med tvätten och lägga den i kvarglömda högen så skulle det vara jätte bra.

Lapp 4:
Nej det kan jag inte göra. du kan se det som en läxa så att du kommer att komma ihåg tiderna hädanefter.

Kommentarer
Postat av: kattis

seriöst?! nån snodde tvätten alltså? HA HA!

2007-11-18 @ 15:30:11
Postat av: johanna

fan vad sjukt!!

2007-11-18 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0