Bakis?

Anette ringde igår och frågade om jag skulle följa med och dricka lite vin, hon skulle fixa så att jag kom både dit och hem och jag skulle inte behöva betala nåt, tack sa jag! hihi. Så vi landade hemma hos en Linda, trevlig. Vi drack lite vin och dom andra blev kalas fulla, jag kände ingenting. Sen drig vi iaf vidare till corona. Där jag tog ut mer pengar än vad jag egentligen hade, så nu har jag minus 43 kr på kontot och inte ett öre kvar i börsen. Vilket innebär att jag inte har något att äta förutom gröt i en vecka. Men snart är mjölken slut så jag vet inte hur jag ska lösa det här riktigt..har några burkar att panta så det räcker till mjölk iaf. jaja skit samma!
Corona är ju typ aldrig roligt speciellt när man inte är full, så man kan väl säga att det var så där men jag träffade världens bästa Erik iaf, det var trevligt så klart. Saknar honom!
jo och så såg jag världens hetaste kille, jag höll på att dö när jag såg han, verkligen på riktigt. men anette och sebbe sabbade ju det för mej så klart!!! jävla as!!
Ja och så vaknar jag upp idag. As bakis!!! hur fan gick det till? jag var ju inte ens full igår..jag drack kanske två glas vin..jag fattar ingenting. Men tvättid hade jag så klart idag, så det var bara att släpa sej upp och försöka att röra på sej så lite som möjligt så att inte huvudet skulle trilla av. ja och så världens godaste bakis mat på det då, gröt! känner mej så där glad just nu!! hehe
Men i kväll är det Winnerbäck så nu är det bara att ladda!!! Åh det ska bli så sjukt kul!!! Tack Ellis pellis för att jag fick följa med!!!

Nu ska jag göra klart den där jävla lektionsplaneringen. Den kommer gå ut på att dom får läsa i boken och sen sammanfattar vi det tillsammans!! bara så att jag inte behöver anstränga mej!! Gud vilken bra lärare jag kommer att bli!!

Kommentarer
Postat av: kattis

va?!?!? jag var ju också på corona, men såg inte dig :(

2007-11-18 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0