bra dag

idag har varit en helt okej dag.
hade en lektion för min gymnasieklass idag. det gick helt okej tycker jag. det var ju verkligen ingen perfekt lektion men det gick ju bra för att vara första gången..
jag tror att anledningen till att jag har tyckt att praktiken är så pisstråkig är att jag har haft så höga krav på mej själv. jag tänker att jag ska vara en bra lärare nu, men det är klart att jag inte är..jag har läst i knappt ett år..och har fyra år kvar..det är klart att jag inte är klar nu liksom.
sen var det fika hos kattis! väldans trevligt!!
jag hade tänkt skriva ett långt långt inlägg, massa tankar har jag som jag borde dela med mej av, men jag orkar inte. jag ska kliva upp halv sex så jag borde sova.
puss god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0