första dagen på praktiken

ja vad ska j,ag säga. precis när jag kom till midgård idag så kände jag en förväntan, jag tyckte verkligen att det skulle bli kul och det höll i sej första lektionen sen var det bara att försöka överleva dagen. det var inte alls kul. först sitta med på en lektion, försöka svara på frågor som man inte har en aning om, men hittar på något som man tycker låter bra, sedan få igång en diskusion med mats, min LLUare och sen upprepas det gång på gång. för det första så känner jag att jag verkligen inte har dom ämneskunskaperna som behövs. och jag känner också att jag saknar ett intresse. det känns verkligen inte alls bra det här.
det enda jag ser fram emot just nu är fika hos kattis på torsdag, så för att svara dej johanna, ja jag ska till kattis på torsdag, hihi.
sen är det winnerbäck i helgen, har inte köpt biljett än. elle har du bestämt hur du ska göra?
nu ska jag sova.
Kan inte en stor meteorit komma och utplåna hela jorden så jag slipper praktiken?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0