fredag

jaha nu är det fredag kväll, snart natt. var hemma från skolan idag för jag är förkyld, har hostat, snorat och nyst hela dagen. jag hade väl kanske kunnat gå men jag tyckte att det var bättre att vara hemma och försöka bli frisk nu när praktiken börjar.
så jag har städat hela lägenheten och lyssnat på radio idag. helt underbart..det var verkligen länge sen jag gjorde. jag gillar det!
sen har jag strykt all min tvätt också. nice nice..jag tycker faktiskt inte att det är så tråkigt. jag känner mej alltid så duktig och harmonisk när jag stryker. till och med lite lycklig tror jag!! oj oj hemmafru varning..eller nåt!!
har även proppat i mej massa godis idag..det var fantastiskt gott men nu har någon slags sockerkick här. väldigt obehagligt faktiskt!
jag insåg idag att jag har gått upp ganska så mycket i vikt det sista, jag har inte tänkt så mycket på det, mest att det har varit svårt att knäppa byxorna ibland och att kläderna inte är så bekväma längre..men idag så insåg jag hur mycket jag verkligen har gått upp. men det bästa med det här var att jag trivs med det. jag tycker inte att det är så illa. visst det är väl kanske inte så hälsosamt och jag har verkligen inte råd att köpa nya kläder, men i övrigt så tycker jag om det. fast samtidigt så är det något som gnager i bakhuvudet, för sen när jag kommer hem så kommer jag träffa folk som jag inte träffat sen i sommras och dom kommer ju se det så tydligt..jag bryr mej egentligen inte, men det stör mej lite för då kommer det vara så att dom pratar om det lite bakom ryggen på mej.. ja nina har visst gått upp lite, undra varför? ja men typ så..folk här har säkert märkt det också, men vi träffas ju lite oftare så det märks kanske inte lika tydligt.
jaja skit samma, det spelar ju ingen roll. huvudsaken är ju att jag mår bra.

prata med jempa och rille nu sen sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0