lördag

SNÖ!!! så underbart vackert ute nu. snön ligger alldeles tyst som ett täcke över hela stan och dämpar allt. helt underbart. så i morgon hoppas jag på en iskall, klarblå vinterdag. om det blir så ska jag ta bussen in till stan och gå utmed vattnet hem!
dagen har varit väldigt händelsefattig men fantastiskt skönt. klev upp klockan nio. pigg och glad, inte riktigt, men det känns bra att kliva upp tidigt för då slipper man den där ångesten som man får om man sover bort hela helgen. sen visste jag inte rikigt vad jag skulle göra. det var städat och fint här så jag beslöt mej för att ta tag i stickandet igen. det var verkligen ett tag sen, men det är det bästa beslutet jag har tagit på väldigt länge. det var verkligen jätte skönt och roligt.
så dagen har tillbringats med ett lila garn i sängen med första radion och rickard som sällskap och sen med en ljudbok, och sen rickard igen! underbart!!
sedan lyckades jag hitta Tora Grapes blogg. världens vackraste människa! jag blev alldeles glad så jag kokade mej lite te och kröp upp i sängen och läste alla inlägg. Lovley! bättre lördags kväll kan man knappast ha!
Jo, jag kunde ha varit med mina underbara vänner hemma hos Johanna och druckit öl, men eftersom min förkylning vägrar att ge sej så fick jag ge upp den tanken.
jag vet att det är ganska mycket tjat om rickard i min blogg men han ska få lite mer cred här nu..tack snälla rickard! du är ett fantastiskt stöd för mej! jag är så glad över våran kontakt..
nu ska jag läsa lite mer om min framtida man Mr Darcy, sen sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0