Lördag

Ja så var det lördag igen. så obeskrivligt skönt med helg. Jag måste dock göra en lektionsplanering i dag. men jag tänker göra det lätt för mej själv och inte ha någon genomgång utan bara eget arbete alternativt nåt i grupp, men det löser jag senare.
idag måste jag städa också. men jag har så sjukt ont i huvudet så jag vet inte om jag orkar resa på mej. det går bra så länge jag sitter still eller om jag ligger i sängen och stirrar i taket men det är ju inte så kul direkt.

skulle vara skönt att komma ut på en powerwalk idag också, var jätte duktig och var ute en timme igår, sen somnade jag i soffan. sov hela eftermiddagen och hela kvällen och sen hela natten. så skönt!!
men iaf så skulle det vara skönt att gå en sväng idag också, men som sagt, huvudvärk!

I morgon är det winnerbäck!! ska bli så himla underbart kul!

nu är det dags att ta tag i livet iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0