Onsdag

Idag var jag inte i skolan så länge. Var bara på en samhälls lektion sen fick jag åka hem. Skönt att gå så korta dagar. Idag känns det mycket bättre för övrigt. det känns som att jag har gjort rätt val trots allt och jag tror att det kommer att gå bra. och känner jag sen när jag är klar att jag inte vill jobba som lärare så får jag väl göra nåt annat då, jag har iaf en utbildning då.
I morgon är det fika hos Kattis! ska bli så nice, få träffa henne och Johanna igen, det var sjukt länge sen jag träffade nån av dom.. saknar er båda!
och på söndag ska jag på winnerbäck med Ellis pellis..nice!! det ska verkligen bli hur kul som helst!!
nu ska jag förbereda mej inför lektionen som jag ska hålla i morgon!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0