onsdag

jag är så sanslöst trött så jag orkar knappt andas. i övrigt så har väl dagen varit okej. jag blev lite irriterad och faktiskt sur på min handledare idag. jag var med på en samhällslektion. han hade på tidigare lektioner gått igenom partierna och vad dom stod för och på dagens lektion så skulle dom låtsas vara ett parti och diskutera och argumentera kring vissa frågor utifrån sitt parti..det var ganska många som saknades på lektionen så han säger att ja kristina får vara centerpartiet..nu sätter vi igång! jag har inte så bra koll på deras politik att jag kan göra en sån grej. okej om han hade frågat först då hade jag sagt ja, om jag fått lite tid att läsa på, men nej då och inte en enda kommentar efteråt. och jag ska ju inte ens läsa samhäll sen!!!!!
dessutom så fick jag idag reda på av min handledares kollega eller det är en utbränd lärare som håller på att arbetsträna men iaf han sa till mej att jag var en sån person som underskattade mej själv och trycker ner mej själv. har han rätt att säga så efter tre veckor?? nej jag tror inte det va!!!!
Jaja jag orkar inte vara sur över det, istället ska jag ta tag i den läxa som jag fick av ovan nämna lärare.. ja ni läste rätt, jag har fått en läxa av honom!!!!!

tack maria, du är så himla bra!!!


Kommentarer
Postat av: kattis

vilka skitar! blää! puss till dig nina, du är så bra!

2007-11-28 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0