Popup

Åh vad dåligt jag har mått idag. men jag antar att det är priset man får betala när man hade så sjukt kul igår! världens bästa kväll!
började med en super trevlig förfest hos Anna. Mycket öl och Rom. Nice nice. Sen drog vi vidare ner till stan. träffade någon tjej på bussen. haha. kul!
sedan var det dags att se säkert! inte riktigt lika bra som i somras men helt okej. en perfekt öppning på kvällen. sen var det dags för ölpåfyllning innan sahara hotnights skulle spela. fick för mej att jag skulle gå ut och röka. det var ett misstag! först höll jag på att inte hitta ut, men sen när jag väl hade gjort det så var det ju så sjukt kallt ute så jag höll på att frysa ihjäl. sen skulle jag ta mej in till anna och elle, men då var det så sjukt lång kö så jag fick stå och vänta as länge. sen var det iaf dags för sahara hotnights. dom var as bra så klart. jag var dock alldeles för full för att uppskatta det. hehe..tyckte mest att det var jobbigt att stå upp.
mer öl efter det! och sen spelade moneybrother. jag var väldigt besviken. sist jag såg honom var han as bra, men igår var han så där faktiskt. tråkigt för jag hade sett fram emot det så mycket.
fick iaf ett ragg på bussen hem. hehe.. men det visade sej att han var 17 så jag dissade honom, så jag fick gå hem själv. men rickard fanns där och höll mej lite sällskap. rasande trevlig prick det där! hehe
idag har jag iaf inte gjort mycket. vaknade halv ett och mådde inte alls bra. så jag fixade frukost i hopp om att det skulle gå över men det gjorde det inte så efter det har jag mest legat i sängen och tyckt synd om mej själv.
jag tror att jag ska sova snart och gå upp tidigt i morgon och försöka få lite ordning på mina rutiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0