söndag kväll

dagen har varit helt okej. som vanligt så gjorde jag absolut ingenting. sjukt skönt. jag var dock ute i slasket ett tag, skönt att få lite luft men om det finns något som jag hatar så är det slask. vidrigt.
så i morgon börjar praktiken. martin har gång på gång hammrat i oss att om man inte tycker att praktiken är rolig så har man inget på den här utbildningen att göra. och han har ju rätt så klart, men jag vill verkligen inte ha praktik. jag har försökt att vara positiv. om jag har pratat om det med någon så har jag sagt att jag ser fram emot det och allt, men det har varit mest för att intala mej själv det. jag tycker inte att det ska bli kul, det är bara jävligt jobbigt! det känns som att det tar tid från massa annat bara och ja jag vet inte, men lite ångest inför det har jag faktiskt..det är ju helt sjukt. jag undrar vad det är ett uttryck för. att jag inte vill bli lärare?
om jag känner likadant efter dom här tre veckorna så får jag nog fundera över vad jag håller på med och om det verkligen är vad jag vill.

nu måste jag verkligen sova. ögonen trillar ihop på mej!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0