söndag morgon

den iskalla klara vinterdagen som jag efterfrågade igår uteblev så klart. istället är det grått och tråkigt. lite motsägelsefullt att det är grått och tråkigt fast det är snö. men men.. exakt så är det!
Har sovit som en liten bebis i natt. så sjukt skönt!
Idag har jag absolut inga planer alls. hade jag haft pengar så hade jag nog bakat något idag. och kanske gått och simmat, men nu får jag försöka sysselsätta mej ändå.
just nu sitter jag och lyssnar på radion, igen. dom pratar om paradigm skiften i livet. att det finns det sånt där tillfälle i livet som allt vände. jag började fundera på när mitt sånt finns. först tänkte jag att det måste ha varit när jag flyttade hit upp, men jag vet inte. min vardag ser likadan ut här som den gjorde när jag bodde i götene. kanske har inte skiftet kommit än bara.
Någon som vill fika med mej i veckan?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill fika med dig!

2007-11-11 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0