Söndag

Som ni vet så hatar jag söndagar, verkligen hatar dom!! och det blir inte bättre av att vara bakis som en jävla gnu. Men det är väl priset man får betala när man hade kul igår. jo gårdagen var nice. drack dock alldeles för mycket, men jag uppnådde mina båda mål, att dricka upp boxen tillsammans med kattis och att ta mej hem med bussen. dom säger ju lite grann emot varandra annars men jag lyckades som sagt så jag får väl vara nöjd.

jag hade tänkt att städa idag, men det har inte riktikt blivit så än..kanske tar tag i det snart, eller inte!

trots bakfylla och det faktum att det är söndag så är jag på bra humör. det är lite konstigt för jag har ju varit lite less det sista. dagarna bara rinner på, inget händer, men jag har bestämt mej för att organisera om i mina bokhyllor. det är typ som i high fidelity när han organiserar om bland hans plattor, det ger en liksom tröst och ja jag vet inte, men bara att jag bestämde mej för att göra det gjorde att jag blev glad. så antagligen så blir det ingen omorganisering!

Tack alla som förgyllde min kväll igår!

Grattis på födelsedagen Rickard!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0