spelkväll och sömnproblem

dagen har varit kalas. sov dock ganska lite i natt så jag har varit as trött, men det var det värt! hihi..for till uni och var på världens tråkigaste och sämsta föreläsning. jag orkar inte ens tänka på hur kass den var så det blir ingen utförligare förklaring. sedan for jag hem och la mej i sängen ett tag, men så ringde hanna panna och vi bestämde att vi skulle spela nya monopol idag. helt underbart kul var det. fram till hanna vann!!! nej men det var riktigt kul faktiskt. nya gator och man kunde köpa globen!! fatta, hur kul är det inte att äga globen?! nu snodde ju linnea den från mej så jag fick aldrig äga den, men bara tanken på att kunna ha fått haft den gör mej en aning upphettsad!!!
dessutom har dom hottat upp spelet lite. man använder inte längre pengar utan visa kort så klart!
sen bar det av hemåt. somnade på bussen från Hanna. klev av och klev på min buss hem. somnade så klart igen..
men jag är fortfarande lika trött, så nu ska jag sova och det ska bli så skönt!!
sorry fia för missförståndet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0