stolthet och fördom

åh jag är så trött nu!!! har varit i skolan mellan nio och tre. vi har våra provlektioner nu, jag var ju så klart inte klar med min så jag ska göra i morgon, vilket betyder att jag är lite små nervös nu..jag är klar med planeringen och jag vet vad jag ska säga, men jag kan ju verkligen inte påstå att jag är väl förberedd!! men lite improvisation har ju aldrig skadat. jag orkade faktiskt inte sitta och läsa mer, så det får gå som det går.
jag har tvättat idag också. inte så kul men välbehövligt..

öl på lördag tydligen! fan vad nice!! jag längtar redan!!!

nu ska jag lägga mej och läsa stolthet och fördom fram tills rickard loggar in, sen prata med honom tills jag somnar!! bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0