Tidigt morgon

Klockan har inte ens blivit sju och jag är tydligen redan vaken. Somnade vid två i natt så jag insåg att jag var tvungen att sova så länge som jag verkligen kunde i dag. i vanliga fall brukar jag ha mellan 1,5-2 timmar på mej på morgonen för att jag ska hinna bli klar, men idag klev jag upp klockan sex och då har jag bara 45 min på mej..men jag blev klar på 25. vilket ju innebär att jag kunde ha sovit lite till!!!
jaja nu är jag vaken iaf, och om en liten stund ska jag gå till bussen. Ska sitta på ett arbetslags möte mellan åtta och tio idag. kan bli kul, skönt att inte behöva anstränga sej så mkt iaf. sen slutar jag eventuellt, eller det beror på om han har kommit på nåt som jag måste göra men jag borde sluta då!
ska till Hanna panna sen. Trevligt trevligt!!! skönt att börja kunna vara lite social igen, har ju inte hunnit det alls på så länge. Och på fredag ska jag eventuellt träffa carro!
nu skriver jag mest bara för att få tiden att gå, helt onödigt egentligen.
Just det ja, Rickard loggade in igår för första gången på en vecka. Det var sjukt skönt att prata med honom, saknar det verkligen!
Nu ska jag springa till bussen, sen som vanligt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Hey:)! Nu ska jag också lämna ett litet spår, hihi. Sov så gott! Kramar!

2007-11-20 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0