torsdag men nästan fredag

idag har jag haft en underbart skön dag. vaknade klockan sex. gick upp och fixade frukost..gick och la mej i sängen med frulle, datorn och en bok..låg i sängen till halv två. duschade och sen gick jag och la mej i soffan..sjukt skönt.
men grejen var att jag var jätte rastlös och tyckte inte att det var så skönt trots allt, men jag var ändå tvungen eftersom det var första dagen på as länge som jag inte behövde göra något.
men i morgon ska jag till skolan så jag borde verkligen sova nu..men nu är jag tydligen inte trött längre..typiskt..och rickard verkar ha mkt att göra på jobbet för han svarar inte..
kattis, jag hoppas hoppas hoppas att våra planer går i lås. det skulle vara så underbart!!!!
jag känner mej lite, bara lite depp just nu..antagligen är det för att jag är lite hungrig och trött..en macka och te..sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0