Torsdag

God morgon!

Jag har sovit så sjukt gott i natt!! vilken gjorde att det var jobbigt att gå upp idag, men nu när jag väl har kommit upp så är jag ganska så pigg för att det är morgon..så trist väder bara, så jag vill helst inte gå ut.
Jag ska hålla en lektion om kolonialismen idag! jag tror att det kommer att bli riktigt bra faktiskt! först ska dom få läsa i boken ett litet stycke. Sen ska vi sammanfatta den tillsammans. Efter det ska vi göra en bild analys. Ja det blir nog bra, ganska tråkigt inser jag, men men.
Jag hade en lektion igår för en klass som jag inte har träffat innan. dom va så snälla och söta. Jag fick massa trevliga kommentarer efteråt. Det värmde verkligen!
Jag drömde om Jimmy i natt. Jag saknar att prata med honom, men jag är ändå ganska så nöjd med hur vi har det. Det är nog bäst så, men det är klart att jag önskar att vi kunde vara närmare med tanke på vilken underbar människa han är! Jaja, gilla läget!
Planerna för resten av veckan:
- Träffa carro i morgon om hon vill
- Tvätta, börja skriva rapporten på lördag dag
- Fest hos Johanna på kvällen
- Antingen plugga eller vara med Linda på Söndag

Det kommer att bli en bra helg!
Nu måste jag gå till bussen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0