Torsdag

Så, nu var man själv igen då. Pappa och Filip åkte hem tidigt i morse. Tråkigt så klart men det är så underbart skönt att vara själv.
planen för idag var egentligen att åka till skolan, men jag tror att jag bangar. orkar fan inte. jag vill hellre vara hemma och njuta av att vara ledig för första gången på så sjukt länge, men å andra sidan så måste jag in till stan och handla öl..så då skulle jag lika gärna kunna mellan landa på skolan. men nej jag tror inte det. vi får väl se..jag kanske blir as uttråkad snart.
Åh, det kommer att bli en så sjukt bra helg. I morgon så är det popup med anna och elle. så jävla nice. har sett fram emot det enda sen anna frågade om jag vill förlja med.
sen på lördag ska jag festa med kattis och elle! as kalas. kan det bli en bättre helg?? nej jag tror inte det..
nu ska jag försöka författa ett brev till Frankrike och vänta på att Rickard kommer hem så jag har lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0