Underbara dag

Jo då idag är det ju iskallt och sol!!! det är sånna här dagar som jag minns varför jag ville flytta hit.
det var fantastiskt segt att gå upp idag, dels för att jag gick och la mej sent men också för att jag inte kände att det var så motiverat att gå till skolan idag. jag skulle bara sitta med på ett arbetslagsmöte mellan åtta och tio, men jag pallrade mej upp efter många om och men. pratade lite med Rickard medan jag åt frulle och sen for jag iväg till skolan.
jag är glad att jag for in, jätte kul att få vara med på mötet, det kändes som att jag äntligen börjar fatta vad det hela handlar om. och personalen är ju hur underbar som helst, även fast jag inte har pratat så mycket med alla så känner jag ändå att deras inställning till mej är possitiv.

så, nu är jag hemma igen och klockan är bara tjugo över elva, vilket innebär att jag borde hinna med en massa saker.
Planen ser ut som så här:

-Städa
-Skriva klart rapporten om Vfu,n
-Göra upp nånslags plan för tentapluggandet
-Gå en sväng i solen

Jag kommer nog inte hinna allt det där, men städa och skriva ska jag göra iaf. Och lyssna klart på min ljudbok som jag håller på med.

Jo visst ja, det har jag ju inte berättat, jag klarade den sista tentan!!! jag är skit glad och stolt över det. det innebär att jag klarade två av tre, det tycker jag är ganska bra jobbat om jag får säga det själv! och det ger mej mer motivation till att sätta igång och plugga inför omtentan och sen mumtan efter jul.

Jaja, nu ska jag ta tag i dagen här.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till tentan! Jätte bra gjort, och är inte ett dugg förvånad ;)

Kommer du hem över jul? När i så fall? Då måste vi se till att ses någon dag. Saknar dig, tjing!

2007-11-28 @ 10:55:51
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0