dagen efter

åh idag är verkligen ingen bra dag. Förkyld, lite bakis och ångest.
ångest för att jag inte klarade tentan, jag vet ju att jag kunde det men inte just då. åh jag hatar när det blir så. det innebär ju att jag kommer att få massa extra arbete nu när jag måste göra en omtenta. fan!
jag känner mej inte alls pepp på att börja plugga i morgon igen. jag funderar seriöst på att åka hem och ta ett studieuppehåll.. jag vet inte..helt seriöst..om jag verkligen vill blir lärare längre..jag vet inte om jag klarar av det.
sen har jag ångest för att jag har gått upp så sjukt mkt i vikt det sista. jag ser ut som en boll nu! när jag var ute och gick här om dagen så var det en kvinna i 70 års åldern som kom fram till mej och sa att jag gjorde helt rätt att motionera nu när den lille snart skulle komma. hon sa att det var så många som bara låg hemma och inte gjorde något när dom var gravida men annat var det med mej!
men jag hinner faktiskt inte träna. jag sitter och pluggar dygnet runt nästan. jag måste ju hinna med att städa och laga mat och sova också.
åh, jag är verkligen inte glad idag!
dessutom så pratade jag med Jimmy igår och jag vet att han sa något som gjorde mej arg och ledsen men jag kommer inte ihåg vad det var så jag har väl kanske ingen rätt att vara arg på honom nu!
det var iaf en jätte trevlig fest igår. kul att träffa johanna igen! tusen år sen ju..
nu ska jag städa och sen sätta mej med en kopp te, kent och en bra bok och mysa lite/tycka synd om mej själv!

Kommentarer
Postat av: Marie

DEt är så jobbgt när allt bara känns skit, vet hur det är. Men på något sätt så blir det bättre, konstigt det där! puss

2007-10-13 @ 15:17:45
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0