en dag kvar

ja i morgon så är det tenta dags igen då. det känns faktiskt ganska bra ändå. helst så hade jag velat varit så förberedd så att jag inte hade behövt plugga idag men nu blev det inte så. jag kan europas historia från medeltiden fram till slutet av 1700-talet. nu ska jag bara läsa in sverige och norden.
jag hade dessutom tänkt hinna städa idag också, men vi får väl se hur det blir med det. huvudsaken är ju att jag klarar tentan.
ikväll ska jag iaf på födelsedagsfika hos Elle. det ska bli riktigt trevligt!!!

jag har fått tillbaka mina sömnproblem igen. flera nätter i rad så har jag haft svårt att somna men ändå lyckats efter ett tag men vaknat tusen gånger. men i natt var det omöjligt att somna. jag satt och pluggade till elva då orkade jag inte mer, det bara snurrade runt i huvdet och ögonen trillade ihop på mej för jag var så trött. gick och la mej. kunde inte sova. somnade efter två någon gång. hade tänkt gå upp tidigt idag men det orkade jag inte så nio fick bli bra..men jag är inte trött nu. det är skönt!

dags att börja plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0