Feber?

Jag tror att jag har feber, men det är liksom ingen idé att känna efter eller ta reda på det för jag hinner inte var sjuk nu.
I övrigt känns allt mycket bättre idag, till och med bra. jag var dock på världens tråkigaste föreläsning. Jag tycker dock att Sofia är väldigt duktig, det var ämnet det var fel på och det är ju inte hennes fel!
jag vägrar att plugga mer idag. jag har kompletterat en av frågorna som jag redan har svarat på så nu är jag klar med två. bara tre kvar. det känns bra..jag hade som mål att skriva dom andra frågorna också men jag kommer inte att palla det. det funkar faktiskt lika bra att bara läsa in sej på dom och hoppas på det bästa.
nu ska jag lägga mej i soffan och dricka massa te...
borde städa också! I morgon? kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0