Grått

det är faktiskt inte helt nattsvart idag. jag anar små mörkgråa partier, främst i periferin, men det är inte helt svart iaf. det måste ju vara bra. Jag har pratat med mina underbara vänner hemma som finns där och stöttar mej, så det känns inte längre som ett helt omöjligt mål att klara av den här tentan! och gör jag inte det så får jag väl skriva en omtenta.
Jag måste klara det här annars kommer jag att hata mej själv så sjukt mycket resten av mitt liv. jag bryr mej inte så mycket om vad alla andra skulle tänka, men jag skulle se det som ett enormt misslyckande för mej själv!

Jaja, jag har snart skrivit klart en fråga iaf, bara 15 kvar. men det känns inte helt omöjligt! bara nästan..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla Nina
Se det inte som en Pina
Det är inte så viktigt
som mitt diktigt
Förr eller senare klarar du din tenta
Sen kan vi om dryg oktober skemta

2007-10-18 @ 00:10:16
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0