hm?

det är meningen att det här ska vara den bästa tiden i ens liv. man är ung och festar hela nätterna. har en underbar pojkvän eller så strular man runt, vilket man känns bästa för liksom. men är det så? nej verkligen inte. allt fler kvällar sluta i tårar. ofta finns det inte ens någon anledning till att dom börjar rinna men antagligen så vill jag väl inte veta varför.
för jag har ju inget att vara ledsen över. jag har underbara vänner! verkligen helt fantastiska! och pluggar det jag vill, och det går ju ganska så bra iaf. jag har flyttat och bor i en underbar stad! jag har verkligen alla förutsättningar i världen för att var riktigt lycklig men det är något som stör.
jag undrar när tårarna kommer att ta slut. eller det jag mest undrar är varifrån dom kommer.
det märks att hösten är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0