jag orkar inte mer

jag är så trött och så less på allting nu. jag vill bara lägga mej ner och dö! jag inser ju att jag aldrig kommer att klara den här tentan hellet. FUCK!! jag vill verkligen inte mer nu..har haft en stor gråtklump i halsen hela dagen och nyss släppte den. har suttit och gråtit hur länge som helst nu! jag vet inte vad jag ska göra.. jag orkar inte mer. alltså verkligen inte. men jag kan ju inte bara ge upp! vad ska jag göra?
jag har iaf insett att jag ska ta ett studieuppehåll snart. jag vet inte om det blir innan jag har läst klart historian eller efter. helst nu , men jag skulle vilja gå kvar i samma klass hela tiden. ÅH!!!!

Gustav jag vill så gärna komma och bo hos dej!!!

FAAAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0