lördag

jag har sovit så underbart skönt i natt! som ett litet barn. helt underbart. det var till och med skönt att vakna idag.
Planerna för idag är väl mest plugg. jag måste även ta hand om min tvätt som jag tvättade igår. hur mycket som helst. åtta maskiner! helt sjukt. det är jätte fint väder ute idag så jag ska försöka komma ut en sväng också!

Kattis kom med världens bästa förslag igår!  min enda kommentar är: JAAAAAA!!!!!

Jag har varit så akut sugen på pepparkakor och glögg i flera dagar nu! jag vill ha det nu!!!!!! men det är ju inte ens november än så jag får väl vänta ett tag till!

nej nu är det dags att ta tag i dagen. disk, tvätt och plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0