måndag

sista dagen innan tenta nu. åh, lite nervöst är det allt, men det känns faktiskt bra. det är typ tre frågor som jag är lite osäker på, men risken att dom kommer på tentan är ganska liten, men jag ska plugga lite till på dom. sen ska jag läsa igenom allt igen. svara på den didaktiska frågan..plugga in den..och sen är jag klar! underbart.
jag längtar så tills jag har skrivit sista ordet på sista frågan. när jag kan lägga ner pennan och gå fram med tentan. sen ska jag åka hem och inte ens tänka på något som har med skolan att göra.
jag har städat hela lägenheten nu också..känner mej som ajax kvinnan igen. hehe.
och snart kommer pappa och filip också. om några timmar. ska bli mysigt att umgås med dom lite.

i går när jag sett klart på teve så tänkte jag att jag bara skulle plugga lite till. så jag satte mej vid datorn, men tydligen somnade jag för jag vaknade åtta i morse, fortfarande sittande vid skrivbordet..hehe..jag tror att jag tar det är med pluggandet på lite för stort allvar. men nu är det snart över för den här gången. åh jag är så glad för det! äntligen kan jag ha ett socialt liv igen!

sista rycket nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Sov du hela natten vid skrivbordet? Stumpan...

2007-10-30 @ 16:09:06
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0