mitt i natten

Åh jag är så trött så jag typ tittar i kors. men det är ju så tråkigt att sova!
dagen var bra..kul föreläsning och underbart slapp dag. dock lite dåligt samvete för att jag inte pluggat nå men skit samma..jag kan göra det i morgon!
sitter och pratar med rickard nu. trevlig kille det där! hehe
och lyssnar på kents nya platta. jag tyckte inte alls om den när jag hörde den första gången, men det blir bättre och bättre, nu tycker jag faktiskt att den är riktigt bra.
nej nu får jag nog gå och lägga mej!
Maria, det kommer att lösa sej. ring när du vill! tänker på dej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Borde jag välja historia till nästa år? Vad är ditt andraämne?

2007-10-23 @ 00:21:59
URL: http://normark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0