ny dag

jag trodde att om jag åt en ordentlig middag och sen sov länge så skulle allt kännas myckt bättre idag. Ack så jag bedrog mej! känns pissigare än någonsin.
Stannade hemma från skolan idag för jag tänkte att det var bättre att jag pluggade än satt och tyckte synd om mej själv i skolan. men jag har inte riktigt tagit tag i det än.
och mamma och pappa har klargjort att jag inte är välkommen hem förrän den 20 dec eller om jag lyckas hitta ett jobb hemma innan dess. det känns ju jävligt bra att veta att jag inte är välkommen hemma! jag funderar på att skita i att åka hem över jul också! försöka hitta ett jobb här. jobba tills jag har så mycket pengar att jag kan åka till Lisa i Paris eller Gustav i Cork. eller allra helst Rickard i Sydney, men det kommer ju aldrig att hända!
nu ska jag gå en sväng, ta ett bad, städa och sen lägga mej ner och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0