Onsdag

Var inte i skolan idag. Hade inte sovit i natt så jag orkade inte gå upp. som tur är har jag ju Elle som är en ängel på att anteckna och förklara för mej. Elle var alltså på besök i underbara Holmsund idag. Vi skulle plugga men det blev mest fika och spel. Men det gör inget, vi hade väldigt trevligt iaf.
jag har inte pluggat nå alls idag. Inte bra det där. Men jag tänker att jag ska sitta i morgon eftermiddag. På fredag fram till kvällen (då ska jag festa) och sen hela helgen. det borde gå bra! det är viktigt att ta små pausar ibland också. dock inte bra när dom bli längre än själva pluggandet.
Idag har jag också lagt över lite böcker till min Ipod som jag kan lyssna på  när jag går min morgonprommenad. jag ska ta tag i den på fredag tänkte jag. Bra bra.
jag kan även titulera mej som vegan nu. tydligen så har jag tagit steget. hur det känns? jag jag vet inte. jag har aldrig varit så sugen på ost och mjölkchoklad som nu. men jag ska se dem som ett test nu ett tag och så får vi se hur det går. det känns kanske lite som att jag gör det av fel anledning bara. men det kanske inte spelar någon roll? eller jo...jaja nu är jag vegan iaf. hoppas att jag klarar det bara.
jag måste in till stan och fixa lite saker. måste fixa så jag kan fixa rasmus' julklapp. äh veronika kommer ju ändå inte att läsa det här så jag kan ju skriva vad jag ska göra. jag tänkte sticka en sån där vit tröja med röda och blå ränder på ni vet? den är så fin. en sån ska han få i Julklapp av mej. jag tänker att jag bara ska ge julklappar som jag gjort själv på något sätt i år. nu vet ju både du och jag att det inte kommer att bli så för jag är allt för lat för det!
jaja så är tanken iaf..
ska titta på teve lite nu och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0